produse de valoare la preturi imbatabile!
Coş de cumpărături: 0,00 RON

Nu aveți niciun produs în coş.

0361 40 39 00 (L-V: 9-17)
suport@magazinieftin.ro

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanţa, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Produsul returnat trebuie sa fie cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. 

O.U.G. 34/2014 stabileste concret obligatiile clientilor:

ARTICOLUL 14
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Nu vom accepta returnarea urmatoarelor produse daca au fost folosite:
- Licente software
- Consumabile
- Produse de ingrijire personala
- Echipamente mici de bucatarie (espresoare, cafetiere, storcatoare de fructe, sandwich maker, roboti de bucatarie, rasnite tocatoare, prajitoare de paine, cuptoare paine, friteuze, gratare electrice, mixere/blendere)
- Aspiratoare daca filtrele (sacul colector) prezinta urme de murdarie (praf)
 
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
- starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.

Rambursarea contravalorii produsului se va face numai in contul IBAN al clientului. Nu se accepta colete cu valoare ramburs.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Pentru a semnala in scris itentia dvs la renuntarea la cumparare va rugam sa completati ACEST FORMULAR.  Folosirea acestui formular nu este obligatorie, insa este obligatoriu sa semnalati intentia dvs in scris.