produse de valoare la preturi imbatabile!
Coş de cumpărături: 0,00 RON

Nu aveți niciun produs în coş.

0361 40 39 00 (L-V: 8-16)
[email protected]

Procedura de Service


Centrul de Service SC Sat-An SRL este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie SC Detleh SRL. Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate aici .


Procedura de asigurare a garantiilor:

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate catre Centru de Service, trebuie sa fie obligatoriu insotite de Numarul de Retur, factura (copie) si certificat de garantie in original.
Va rugam sa cititi instructiunile aferente acestui serviciu. (vezi formular de service).
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.

Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service SC Detleh SRL se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Returul la client
Dupa readucerea produsului la conformitate, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.